Kosmetyki #3 – Maska Jelly Vita Firming od SNP Shining Nature Purity

20170503_1052292
photo by Japonia od Kuchni

Marka: SNP Shining Nature Purity
Kraj: Korea
Cena: 10 zł
Sklep: K-Beauty101

Chyba stanę się stałą bywalczynią w K-Beauty101. Sklepy w Polsce póki co są dwa i oba we Wrocławiu. Jeden na ul. Oławskiej (choć słyszałam, że po kilku miesiącach działalności mają go zamknąć) oraz drugi w Pasażu Grunwaldzkim (i tu na całe szczęście o zamknięciu nie słyszałam). Maskę Jelly Vita Firming kupiłam ponieważ uwagę moją zwróciło żelkowe opakowanie ;). Na odwrocie doczytałam, że maseczka ma działanie tonizujące. Hop do koszyka i testujemy. 

 

20170503_1037512.jpg
photo by Japonia Od Kuchni

Przy otwarciu torebki czyć leciutko chemiczny ale całkiem przyjemny zapach. Bawełniana płachta pokryta jest żelem. Niestety więcej żelu zostaje w torebce po wyciągnięciu maski niż na samej masce. Po rozłożeniu płachta okazuje się niestety być za mała. Otwory na oczy są zdecydowanie za małe, nie pokrywa połowy czoła i nie przylega w wielu miejscach do nosa. Musiałam się sporo z nią nagimnastykować zanim leżała całkiem dobrze. Po nałożeniu maski wybrałam z torebki żeli i wmasowałam go w bawełniany materiał już na twarzy.

Przez całe 20 minut czułam przyjemne lekkie pieczenie. Preparat pracował intensywnie ingerująć w skórę. Niesamowite uczucie, biorąc pod uwagę, że przy poprzednich maseczkach nie czułam nic. Po 20 minutach zdjęłam płachtę i ku mojemu przerażeniu ujrzałam wszystkie niedoskonałości i stany zapalne mocno podrażnione i czerwone. Wklepałam sporą ilość żelu, który pozostał na twarzy. Wklepywał się szybko i równie szybko wchłaniał. Skóra była lekko błyszcząca i lepka, ale wystarczyło 10 minut i uczucie lepkości zniknęło a wszystkie zaczerwienienia zaczęły bladnąć. Po 30 minutach twarz była mocno ujędrniona i gładka, a zaczerwienienia zniknęły całkowicie.

Ku mojemu zaskoczeniu ta maseczka spowodowała, że kilka mniejszych stanów zapalnych w magiczny sposób się zaleczyło! ❤ Zdecydowanie ta maska zagości na mojej półce. Polecam osobom, które mają problemy z trądzikiem! Ja jestem zachwycona :).

~ Japonia Od Kuchni

Dodaj komentarz